Bewertungen von Zaika Burger Leeuwarden

Neue Beurteilungen

5.0
Thijs
21 Mai 2022

Na het plaatsen van de bestelling stond de bezorger binnen 20 minuten al voor de deur. Enorm snel maar wel met de halve bestelling. Bij het terugbellen naar Zaika werden we verteld dat de fout bekend was en de rest van de bestelling was al onderweg. Helemaal super, we kregen zelfs een ongevraagde compensatie!

Anoniem
20 Mai 2022

De burgers zijn de laatste tijd lauw bij het bezorgen wat erg tegenvalt. Normaal erg lekker

Ronald
16 Mai 2022

Krijg de laatste 3x nooit de krulfriet waar ik voor betaal

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Raph
15 Mai 2022

Ik laat zelden recenties achter maar dit moet toch even gezegd worden. Wat een smaak, consistentie van kwaliteit en snelle levering. Ik kan iedereen Zaika aanraden, vooral de pulled chicken burger!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Willem de Jong
14 Mai 2022

Er zat geen vegan saus bij de friet, deze was wel besteld. De vegan burger was lekker maar ik heb lekkerdere burgers gehad van zaika.

Artur
13 Mai 2022

Geweldig eten! Geweldig personeel! Geweldig bezorging!

Anouk
11 Mai 2022

Meneer die het eten bracht was nogal geĂŻrriteerd en het kwam erg laat. Verder wel heel lekker!

Evert
9 Mai 2022
Fransisca Pietersma
6 Mai 2022
Jeroen
3 Mai 2022

Perfect. Zoals altijd lekkere burgers en tiptop bezorging.

H
3 Mai 2022
Tom Sijtstra
27 April 2022

Vond t echt smerig

Chris
25 April 2022

Had extra betaald voor krulfriet en kreeg normale friet. Ook was de friet heel zout en zat er bijna geen saus op de burger. Normaal hier nooit problemen mee gehad maar dit was wel even balen


Nadine
22 April 2022

Heerlijke rijst met kip! Favoriet!!

LS
22 April 2022

Na een aantal iets mindere ervaringen was de levering nu weer compleet en het eten goed

Erik
18 April 2022
Anoniem
16 April 2022

Ze waren de drankjes vergeten.

Redmer
15 April 2022

Top

Anoniem
15 April 2022

Het eten was een kwartier laat, de bezorger leverde de bestelling niet contactloos af ook al had ik daarom gevraagd. Mijn extra jalapenos zaten niet op de burger en ik kreeg krulfriet in plaats van gewone.

RC
15 April 2022

Burgers zoals altijd goed. Maar de bezorging blijft erg traag. Nog geen Ă©Ă©n keer is de bezorging binnen een kwartier van de geschatte bezorgtijd geleverd. Altijd een half uur of langer te laat.

Sjouke G
14 April 2022

kreeg een bericht dat jullie na afgesproken tijd,.. vertrokken waren,... Maar het was warm zat..

Hristina Aleksieva
12 April 2022

The delivery guy didn't speak any English and usually this is not a problem. But he refused to give me my order for 5 minutes because he didn't believe I ordered it. He didn't understand any word I said or my gesturing that the order is for me and me confirming my name. He even had to call my number to verify it's me who did the order. It's food, not airport security so I don't think I should be held at my door trying to prove my identity. He was at the right address that should've been enough for him to confirm. In addition, my meal was cold and the dressing for my salad was missing. I'm usually a big fan of your food but situations like this discourage me from ordering again

Antwort von Zaika Burger

Thanks for your feedback, we will investigate the issue.

Dinesh
11 April 2022

I am ordering the Spicy Veggie from last 5 years. But in my last order the Burgers were smaller in size and had a completely different taste. The spicy Veggie now tasted like a Falafel. So i called the store to also indicate the the taste of the new burger with almost same name is crap. Disappointed

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Zaika Burger

Thank you very much for your feedback. We will discuss it with our experts. This burger was developed by the people of knowledge of Mexican taste and has many more orders than the previous one. We appreciate your feedback.

Rob
9 April 2022

Prima op tijd geleverd, kwaliteit van het eten was ook goed. Alles in papier/kortom verpakt. Enig puntje van kritiek zijn de nietjes in zakjes friet en kipnuggets, bij opmaken kan het nietje tussen het eten vallen

Smid
9 April 2022

Keuze om voor volkoren hamburger broodjes te kunnen kiezen

Susanne
2 April 2022

Altijd lekkere burgers. Frietjes en uienringen waren wel een beetje klef, maar dat is een risico als je besteld.

Marien Buijs
31 MĂ€rz 2022
Jo Kloppenburg
31 MĂ€rz 2022

Het was weer geweldig!

Freerk
28 MĂ€rz 2022
Shakib
28 MĂ€rz 2022

Onion rings zijn lekker, maar een beetje kleverig

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Shakib
28 MĂ€rz 2022

Onion rings zijn lekker, maar een beetje kleverig

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Bom
26 MĂ€rz 2022

Om 16 uur al een bestelling gedaan voor 18 uur. Kwam 15 minuten te laat. Werd met fiets gebracht (normaal in auto) rijst was koud. Contact gehad en is allemaal netjes opgelost.

Arjen
25 MĂ€rz 2022
Annelies
22 MĂ€rz 2022
Nynke Bouma
22 MĂ€rz 2022

Super vriendelijke bezorger, die mogen ze wel vaker sturen! Eten was heerlijk. Ontving hete chili/kaas hapjes in plaats van onion rings helaas. Maar was alsnog zeer smakelijk.

Jan Akkermans
21 MĂ€rz 2022

Normaal altijd prima eten, maar helaas vandaag niet, kippenkluifjes waren prima maar helaas was alles verkeerd ingepakt. Onderop lagen de sausen en daar bovenop lagen de zakken met krulfriet en hier weer bovenop de twee zware zakken met kipkluiven. Gevolg de saus lekte aan alle kanten, de krulfriet was geplet en niet meer te eten en waren ze zeer slof geworden omdat de zakken dicht waren geniet. Jammer en tevens teleurgestelde kinderen die geen friet hadden.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Truus van Zandbergen
20 MĂ€rz 2022

Bestelling was wat later dan gevraagd, dat was jammer want er moest iemand met de trein. Verder prima!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Christa
16 MĂ€rz 2022

Altijd lekker. Zelf neem ik altijd de falafelburger. Mn vriend wisselt tussen de vleesburers. Maar elke is lekker en goed verzorgd en de bezorging is vrienselijk en op tijd.

David
15 MĂ€rz 2022

Best hotwings and burgers, however last order I ordered 18 wings, only received 12 with 3 sauces. :/

Tineke
14 MĂ€rz 2022

De bezorger was prima. Maar als je om 1950 afspreekt en hij is er om 1930, is wel wat gek. 20min te vroeg vind ik wat veel. En bij een burger hadden we zonder saus. En er zat wel saus op. Beetje beter lezen alsjeblieft. We bestellen hier regelmatig maar dit viel me flink tegen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Nick
13 MĂ€rz 2022

Kwaliteit was goed net zoals de bezorging (keurig op tijd). Het drankje behorende bij het menu ontbrak echter.

M
12 MĂ€rz 2022
henk
10 MĂ€rz 2022

Perfect op tijd klaar, warm en lekker. mmmmmmmmm....

duuz
8 MĂ€rz 2022
Linze Hoekstra
6 MĂ€rz 2022

Nou wat zal ik er van zeggen. Het was heerlijk dit hadden wij niet verwacht. Goede en overheelijke broodjes hamburger met alles er op en eraan. Een aanrader deze zaak

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Erik
5 MĂ€rz 2022
H
5 MĂ€rz 2022
Hedwig
3 MĂ€rz 2022

De vega burgers zijn altijd heel lekker en de bezorger is vaak zelfs net iets eerder dan verwacht. Een verbeterpuntje is dat het eten niet heel warm/heet wordt bezorgd. Dit heb ik meerdere keren gehad. Maar verder, ga zo door :)

Nour
1 MĂ€rz 2022

Ontzettend lekker!! Zeker een aanrader! De burgers zijn altijd lekker sappig en de kip heerlijk mals! Bezorging ook heel fijn! Hele aardige bezorgers zijn het!

Edwin Bakker
28 Februar 2022

2 dezelfde burgers besteld, helaas 1 goede en 1 totaal andere burger bezorgd. Ondanks dat smaakten ze wel voortreffelijk.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Caspers
28 Februar 2022

Broodjes zijn slap en sompig, liever eerst even broodje grillen voordat de sausen, burgers en salade erop gaan. Smaak is uitstekend, friet is wat aan de zoute kant.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

L
25 Februar 2022
GM
21 Februar 2022

Klein minpuntje, bij de friet ontbrak de bestelde joppiesaus

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Matthijs
19 Februar 2022
Sof
19 Februar 2022

Ik heb weer heerlijk gegeten 😉

Liesbeth
18 Februar 2022

Altijd super lekker en goed verzorgd!

Mirjam
17 Februar 2022

Heerlijke burgers. Niets mis mee, wij bestellen zeker weer. Burgers en friet was goed warm en werden gebracht door vriendelijke bezorger.

Harry
16 Februar 2022

We bestellen regelmatig bij Zaika. Over het algemeen niets te klagen. Lekker eten, goede prijs. We hebben alleen (ook de laatste keer), verkeerd product geleverd en koud. Vandaar 4 sterren. Voor de rest dikke prima.

Tim postma
15 Februar 2022

Beste, Iets lag verkeerd op de maag van de burger met de gorgonzola. Ik heb vannacht meerdere keren alles eruit gegooid.

Antwort von Zaika Burger

Beste Tim, Onlangs heeft u een bestelling geplaatst bij Zaika, maar deze bleek niet naar wens te zijn. Dit vinden wij erg vervelend voor u, daarom bieden wij via deze weg onze excuses aan. Wij zien onze klanten natuurlijk het liefst tevreden en daarom krijgt u van ons een kortingscode voor uw volgende bestelling. Wij zien u graag terug bij Zaika!

M.Houben
14 Februar 2022

Hallo Zaika. Helaas zaten er gisteren geen Nacho's bij mijn Nacho burger menu. De patat was heerlijk. Vriendelijke groet, m. Houben

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Swart
14 Februar 2022

De laatste tijd wordt er vaak een deel van de bestelling “vergeten” te bezorgen. Bijna altijd ontbreekt er een deel van de drankjes/ijs etc. Vorige week heb ik er achteraan gebeld, zou het nageleverd worden, duurde vervolgens een uur. De laatste keer heb ik er niet meer achteraan gebeld, maar als het weer gebeurt bestel ik niet weer bij Zaika

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Johan
12 Februar 2022

Burger en patat zijn lekker, maar helaas op het bord niet meer zo warm.

Mitchell
10 Februar 2022

In de opmerking had ik gevraagd of jullie de patat door wouden bakken, toen ik de krulpatat kreeg was hij niet goed doorgebroken maar half rouw De burger was supper lekker

Evert
7 Februar 2022
Lennaert
7 Februar 2022
Kevin
6 Februar 2022
Justin
6 Februar 2022
Thijs
5 Februar 2022

Heerlijke burgers vega. Volgende keer weer.

Ruben
31 Januar 2022

Patat was niet goed gebakken, burger wel heerlijk!

Martijn
31 Januar 2022
Mozi
31 Januar 2022
Dautsen
30 Januar 2022

Super lekker altijd bij Zaika. Ik ben fan! 1 klein aantekening, er zitten volgens mij andere paddy's op de hamburger. Ik persoonlijk vond de vorige paddy's lekkerder.

Christa
29 Januar 2022

Heerlijk gegeten! Was echt genoeg. Gaan zeker Baker bestellen.

Karima Y.
26 Januar 2022

Menu BBQ Pulled Chicken en wat snacks genomen. Als ik zeg dat die Pulled Chicken burger aan te raden is, dan bedoel ik 10000% aangeraden. In Ă©Ă©n woord WAUW! Verder zijn wij hier altijd tevreden met Zaika! Snelle bezorging en heerlijk eten.

Jurjen
26 Januar 2022

De Vegan Beef Burger is top! Maar ook de andere burgers vielen in de smaak. Patat werd in eerste instantie vergeten, maar werd razendsnel nageleverd, met blikjes drinken extra en excuses. Kwaliteit, smaak en service: we komen terug!!!

Susanne Brouwer
25 Januar 2022
altijd goed
24 Januar 2022
Evert
24 Januar 2022

Prima, lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rennie
22 Januar 2022

Zoals altijd heerlijk gegeten. Bezorging ook uitstekend. Op tijdstip welke ik had aangegeven.

Dennis
22 Januar 2022

Top burgers

Annette
21 Januar 2022

Top. Kan 2 keer eten😇

Inge
21 Januar 2022

Leuke bezorger. Altijd vriendelijk.

Marcel
21 Januar 2022

Het eten hier is elke keer geweldig lekker! Hele aardige mensen die alles willen doen om je het naar je zin te maken. Gewoonweg de beste burgers in de regio

Jo Kloppenburg
21 Januar 2022

De pepermolen was iets uitgeschoten. Verder was het weer helemaal prima!

anoniem
17 Januar 2022

lekker eten en snel bezorgd!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Kasia de Vlugt
16 Januar 2022

Weer de lekkerste burgers van Leeuwarden besteld. Wij hebben enorm genoten tijdens een klusdag. De bezorging was heel snel. Aanrader!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Lotte
16 Januar 2022

Deze keer waren de burgers (crispy chicken en onion rings) en de patat een stuk kleffer dan een vorige keer. We gaan er nog wel een keer bestellen maar als dit zo blijft dan niet.

Y
11 Januar 2022

Heerlijke burger. Alleen structureel niet integer, maar dat is mijn schuld (teveel toppings). Ga zo door Zaika.

Christa
11 Januar 2022

Heerlijk gegeten. Mooie porties. Ziet er netjes uit. Perfect op tijd gebracht. Warm eten, koude cola...top!

Qwerty
10 Januar 2022

Iets teveel saus op de burger maar veder erg lekker. Kwam ook mooi snel.

Smid
7 Januar 2022

Al vaker besteld bij Zaika. Goede kwaliteit en stipte bezorging

Mozi
6 Januar 2022
Amy
5 Januar 2022

Altijd dezelfde goede kwaliteit, lekkere frietjes, netjes verpakt en op de afgesproken tijd bezorgd.

Anoniem
3 Januar 2022

Altijd lekker!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Hylkes
31 Dezember 2021
Jo Kloppenurg
31 Dezember 2021

Het was gewoon goed! Lekkere krokante kip, alles wat we besteld hadden zat er op! Zeer tevreden!

Sietze
30 Dezember 2021

De burgers waren lauw en de patat koud en klef.

Kevin
30 Dezember 2021

Gisteren weer besteld bij Zaika. Normaal gesproken weinig te klagen, maar gisteren was wel de slechtste ervaring ooit. Alle patat was koud, terwijl we op minder dan 5 minuten loopafstand wonen. Alle mozzarella was uit de sticks gelopen. Er zat ham (?) op de Cheese & Bacon burger. Kortom echt heel jammer en slecht deze keer.

Visser
30 Dezember 2021

De burger en krulpatat zijn goed van kwaliteit maar wanneer het lauw is daalt het 2 sterren. Helaas was dit nu het geval.

Lennaert
29 Dezember 2021
Hoekdtra
28 Dezember 2021

Kwaliteit altijd goed. Bezorging helaas een half uur later dan toegezegd. Bleek pech te hebben Een telefoontje was klantvriendelijk er geweest.

Hoekstra
28 Dezember 2021

Droge hamburger + droog broodje. Had er meer van verwacht. Voor het eerst in mijn leven een hamburger niet helemaal opgegeten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

K.H
27 Dezember 2021

Weer de joppiesaus vergeten!!!!!

Nout
27 Dezember 2021

Super lekkere burgers. 👌

.
26 Dezember 2021
Hinderikus
26 Dezember 2021
Van den Berg
24 Dezember 2021

Patat was koud en de hamburger ook.

Nouara
23 Dezember 2021

Zoals altijd was het eten weer heel lekker! De bezorger was er ook super snel (echt binnen 12 minuten ofzo). Enige minpuntje was dat ik er geen chilisaus bij had gekregen. Kan gebeuren, maar misschien een verbeterpuntje voor in het vervolg. Ik blijf verder zéker bij jullie bestellen hoor!!

SH
22 Dezember 2021

Bezorging was sneller dan verwacht, echter de kwaliteit was slecht. Hamburger was wel goed doorbakken, maar de bacon was amper gebakken. Tevens was de friet bijna koud en slap. Na een hele tijd weer eens wat besteld bij Zaika maar opnieuw ontevreden.

Jannette
22 Dezember 2021

Echte heerlijke verse, sappige burgers! En mooi op tijd.

M. Maurits
20 Dezember 2021

Heerlijke burgers, alleen iedere keer slappe patat.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marisa Van Belzen
20 Dezember 2021

Het was koud

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Zaika Burger

Beste Marisa, Onlangs heeft u een bestelling geplaatst bij Zaika, maar deze bleek niet naar wens te zijn. Dit vinden wij erg vervelend voor u, daarom bieden wij via deze weg onze excuses aan. Wij zien onze klanten natuurlijk het liefst tevreden en daarom krijgt u van ons een kortingscode voor uw volgende bestelling. Wij zien u graag terug bij Zaika!

WvW
18 Dezember 2021

Normaal zijn de burgers top. Dit keer was t lauw/koud en de curlyfries waren slap. Hopelijk was dit slecht een slechte dag.

Antwort von Zaika Burger

Beste Wesley, Onlangs heeft u een bestelling geplaatst bij Zaika, maar deze bleek niet naar wens te zijn. Dit vinden wij erg vervelend voor u, daarom bieden wij via deze weg onze excuses aan. Wij zien onze klanten natuurlijk het liefst tevreden en daarom krijgt u van ons een kortingscode voor uw volgende bestelling. Wij zien u graag terug bij Zaika!

Edwin
18 Dezember 2021

Overheerlijke burgers 🍔. Voor herhaling vatbaar đŸ„ł

Jan
16 Dezember 2021

Een beetje meer saus zou het feest weer compleet maken.

Anoniem
15 Dezember 2021
Erik
14 Dezember 2021
C
13 Dezember 2021

Helaas waren de kippetjes en de patat lauw. Ik denk dat de kippetjes lang onder de warmte lamp hebben gelegen want ze zijn lauw en taai helaas. De hamburger was goed.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Inge
13 Dezember 2021

Ik woon echt 2 straten verderop. De friet was lauw en taai. Niet wat ik gewend ben van zaika.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sjouke G.
11 Dezember 2021

geen problemen,.. zelfs iets voor de afgesproken tijd

Eelke de Jong
7 Dezember 2021

Top zaak, meerdere keren van gegeten. Echter deze en de vorige keer erg slappe en vooral koude patat. Volgende keer toch maar weer iets uit de buurt.

Klant
6 Dezember 2021
Jo Kloppenburg
5 Dezember 2021

Zoals vaak prima! Kinderen hadden alleen de verkeerde kortingscode gebruikt :(

Juliët
4 Dezember 2021

Helaas was het eten wat we hadden besteld niet meer warm toen het werd bezorgd. Patat was helemaal afgekoeld en de burger was ook niet meer warm. De kip was redelijk.

Artur
4 Dezember 2021

Hetbis normaal 5 steren. Alleen de nieuwe bacon was niet lekker. Mag weer de oude bacon terug.

Cindy
3 Dezember 2021

Uitstekende service en de beste burgers van Leeuwarden!

C
3 Dezember 2021

Anderhalf uur op wat frietjes en 2 burgers gewacht. Het was koud en verlept. Niet wat we gewend zijn van Zaika. Jammer...

Erik
3 Dezember 2021
Arjen de Haan
30 November 2021
MGR
30 November 2021

Heerlijke burger en uienringen erg lekker! Volgende keer weer!

Ury
30 November 2021

Altijd lekker. En als er iets mis is lossen ze het goed op.

Cees
29 November 2021

Eten was prima en super snel bezorgd

liesbeth
29 November 2021
Andre Mulder
29 November 2021

Complimenten voor het personeel. Ik had besteld met bezorgen en werdt gebeld dat ik moest werken (strooidienst) Gelijk gebeld of het ook afgehaald kon worden en dit was geen enkel probleem. Super service

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jo Kloppenburg
28 November 2021

Mijn fout, vergeten juiste bezorgtijd in te vullen, was met Ă©Ă©n telefoontje prima opgelost. Er zaten alleen geen uienringen op en die vinden we juist zo lekker en besteld. We hopen volgende keer beter.

Evert
24 November 2021

De burgers, patat en chicken wings waren al aardig afgekoeld toen ze aankwamen. Het vlees was ook vrij flauw van smaak, helaas. Ik ben beter van jullie gewend. Volgende keer hopelijk weer beter.

JR
20 November 2021

Burger een 8 Friet een 1. Slap, weinig smaak en vooral koud

Annette
19 November 2021

Heerlijk gegeten en goede bezorging

Baron
18 November 2021

De fristi was niet bezorgd verder prima

N
16 November 2021
anoniem
15 November 2021

snelle levering en lekker eten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

H.P. Meijer
15 November 2021

Ten eerste duurde de bezorging veel langer dan eerdere keren dat wij bij Zaika besteld hebben en ten tweede was de patat slap en koud. We hebben zelfs nog patat bij de snackbar besteld omdat we aan alleen een burger niet een volledige maaltijd hadden. Slechte ervaring dus! en niet voor herhaling vatbaar.

Annabel
14 November 2021
Rinke
10 November 2021

Een menu waar amper friet bij zit... Bezuinigen op iets wat zo goedkoop is, maar oh zo goed vult...

Josephine
8 November 2021

Onze bestelling werd netjes op tijd gebracht door een vriendelijke bezorger. De burgers waren prima, maar de friet was echt niet te eten. Amper gebakken, nog half rauw en slap. Echt een grote teleurstelling. De vorige keer was het juist superlekker.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Lennaert
4 November 2021
Excellent
4 November 2021
Anoniem
4 November 2021

helaas de burger was op sommige plekken nog een beetje ongaar, de burger en patat waren lauwwarm

Anne-Lin
3 November 2021

Heerlijke burgers. Had alleen zonder cheddar besteld en er zat vervolgens wel cheddar op

Pieter
3 November 2021

Hamburger viel tegen. Vlees was goed. Dressing en saus was voor deze prijs ondermaats. Patat was bijna koud.

Rian
1 November 2021

Burger en Krulfriet was prima echter was de patat niet te eten. Oud, slap, wit en vieze smaak. Niet weer voor ons

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

M.
1 November 2021

Erg lekkere korean orange chicken!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Matthijs
28 Oktober 2021

Burger was helemaal prima, maar wel jammer dat de chocomel miste en er patat over de tas verspreid was.

Erik
25 Oktober 2021
Terpstra
25 Oktober 2021

Uitstekende burgers, snelle bezorging.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anoniem
24 Oktober 2021
Jo Kloppenburg
24 Oktober 2021

Een compliment, onze burgers waren héérlijk!! Mooi stukje krokante kip.

Jildou
23 Oktober 2021

Ik weet niet of het aan mij ligt maar dit is de tweede keer dat de burger anders lijkt te smaken. Alsof er schapenvlees in zit en dat is niet mijn favoriet. Volgende keer maar weer de crispy chicken burger.

Annette Fabries
21 Oktober 2021
Bakker
20 Oktober 2021

Patat niet heet en slap Burgers waren in orde

N.
20 Oktober 2021

Goede kwaliteit eten en snelle bezorging

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

De Jong
16 Oktober 2021

De hamburgers en de frietjes waren koud. Was echt niet meer te eten. Hebben de hele bestelling moeten weggooien.

Rudolf Tigchelaar
14 Oktober 2021

Verbeterpunt: Niet na iedere bestelling om een beoordeling vragen dat ik steeds weer bestel houdt in dat ik tevreden ben

Yasin
13 Oktober 2021

Perfect! Top service

S
12 Oktober 2021

De smaak was oké maar de tijd van bezorging liet wat te wensen over. Na 1 tel ban onze kant toch nog de bezorging gekregen. Is alleen jammer dat dit moest gebeuren voordat het bezorgd werd en dat alleen omdat er bezorgdheid was over de bezorger. 3 kwartier na melding dat het wraaan kwam en je belde omdat er wellicht iets gebeurd kon zijn met de bezorger werd de tijd te laconiek op gereageerd met een smoesje. Dit niet doen!!!

Jildo
12 Oktober 2021

Het moment van “we zijn onderweg” tot bezorging duurde erg lang en het was dan ook koud:-(. Heel jammer

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Yada
11 Oktober 2021

Het eten was heerlijk en het bezorgen was ook super snel!

Jongstra
11 Oktober 2021

Heerlijke burger đŸ”đŸ€€

Erik
11 Oktober 2021
Victoria
10 Oktober 2021

Besteld en opgehaald. Stond op afgesproken tijdstip klaar en was goed verpakt -> 15 minuten later nog warm. Burger goed belegd en de krulfrieten waren nog knapperig. goede service, producten juist verpakt en goede kwaliteit ingrediënten. Ik ben fan!

Sjouke
5 Oktober 2021

smaakt prima

Natasja
5 Oktober 2021

Voor 40 euro besteld 3 menu’s en we vonden het niet lekker

Antwort von Zaika Burger

Beste Natasja, Onlangs heeft u een bestelling geplaatst bij Zaika, maar deze bleek niet naar wens te zijn. Dit vinden wij erg vervelend voor u, daarom bieden wij via deze weg onze excuses aan. Wij zien onze klanten natuurlijk het liefst tevreden en daarom krijgt u van ons een kortingscode voor uw volgende bestelling. Wij zien u graag terug bij Zaika!

Abdulrahman
4 Oktober 2021

Ik zat op de website te kijken dacht na een menu zit ik wel vol dus ik bestelde na aangekomen ik was klaar met de burger en ik zat vol heerlijk eten vult goed! 👍

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Joey Nammensma
2 Oktober 2021

Nachoburger en hotwings besteld. Vriendelijke bezorger. Het eten was heerlijk!! Een 100% aanrader!!!

Bauke
29 September 2021

Heerlijk eten en snelle levering!

Jo Kloppenburg
27 September 2021

Tis nooit het zelfde en dat begrijp ik. Deze keer was het krokantje om de kip zo royaal er was nauwelijks ruimte voor kip

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

ViviĂšnne
27 September 2021

Alles was lekker zoals altijd, het enige dat jammer was is dat een van de menu’s de krulfrietjes niet bevatte waar wel voor betaald was en we veel zin in hadden. Maar dat kan gebeuren

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jong
23 September 2021

Er was duidelijk wat misgegaan. De box waarin het eten hoorde te zitten lag ondersteboven in de papieren bezorgtas en de friet lag op de bodem ervan. En burger had het ook niet helemaal overleefd. Had de bezorger dit niet gezien?!

Antwort von Zaika Burger

Beste Jong, Onlangs heeft u een bestelling geplaatst bij Zaika, maar deze bleek niet naar wens te zijn. Dit vinden wij erg vervelend voor u, daarom bieden wij via deze weg onze excuses aan. Wij zien onze klanten natuurlijk het liefst tevreden en daarom krijgt u van ons een kortingscode voor uw volgende bestelling. Wij zien u graag terug bij Zaika!

Annette
22 September 2021

Goed eten. En meer dan genoeg Bezorging prima

J.
20 September 2021
Josephine
17 September 2021

Echt geweldige burgers en heerlijke frites! Netjes op tijd bezorgd. We zijn fan!

R
16 September 2021

Het brood dat werd gebruikt voor de spicy veggie was deze keer niet zo lekker. Patat was goed.

Anne Jan
15 September 2021

Bezorging "zsm" duurde precies 1 uur, wat ik vrij lang vind. De Crispy Chicken Burger was inderdaad crispy, hoewel het geen burger was maar het op chicken wings leek. Weet niet of dat normaal is, maar smaakte prima.

Jens van Gaalen
15 September 2021
LO
15 September 2021

Het eten smaakte goed. Wat echter wel jammer was was dat de sla onder de burger zat en daardoor helemaal slap werd. De bezorging was snel. Het mag nog wel iets vrolijker.

Ak
14 September 2021

Het eten was heerlijk en snel bezorgd, bezorger was vriendelijk. Top!

Jenny Protzman
12 September 2021
Jos Felen
11 September 2021

Geen klachten

Jan
8 September 2021

Dinsdagavond late dienst is snack avond op het werk. Makkelijk bestellen via de app. Laatste keer een recensie achter gelaten m.b.t. het broodje. Op Facebook gelezen dat er nieuwe broodjes zijn. Prima broodjes. Goed gedaan. Dikke 5 sterren.

ahmad habib
5 September 2021

lekker burgers

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

anoniemm
5 September 2021

heerlijke burgers en chickenwings gehadđŸ„°đŸ˜đŸ˜đŸ˜ snelle en vriendelijke bezorging

Dennis
4 September 2021

Alles was top zoals altijd alleen de crispy chicken burger was alles ander dan crispy en de chicken was zo dun dat er meer deeg omheen was dan vlees. Die kan echt beter en had ik ook al veel beter van jullie

Klaas
2 September 2021

De patat was niet warm en matig Maar de hamburgers waren heerlijk We gaan weer halen maar dan zonder patat dus we een aanrader!

Anoniem
1 September 2021

Perfect

J
30 August 2021

Chili cheese waren slecht. Ook de crispy chicken was erg slecht, een hard stuk kip op een broodje met saus.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Zaika Burger

Beste Jordi, Onlangs heeft u een bestelling geplaatst bij Zaika, maar deze bleek niet naar wens te zijn. Dit vinden wij erg vervelend voor u, daarom bieden wij via deze weg onze excuses aan. Wij zien onze klanten natuurlijk het liefst tevreden en daarom krijgt u van ons een kortingscode voor uw volgende bestelling. Wij zien u graag terug bij Zaika!

J.
30 August 2021
Ramona
29 August 2021

Goede, smakelijke bacon burger.

Bauke Wijnsma
29 August 2021

Heerlijk gessmaakt, snelle bezorging

Janette
29 August 2021

Altijd keurig op tijd en heerlijk eten.

Anoniem
29 August 2021
Sean
27 August 2021

Goed te doen, friet was koud/lauw, kip was nog amper warm, verder wel redelijk lekker.

Jetze
27 August 2021

Eten was prima alleen duurde het meer dan een uur voordat het bezorgd werd en inmiddels was de friet koud geworden. Uit nood de friet maar warm gemaakt in de magnetron maar erg lekker is dat niet. Jammer.

herm
27 August 2021
Kloppenburg
26 August 2021

Het was met zorg klaar gemaakt!

Henry
25 August 2021

We hadden extra krulfrietjes besteld, die waren niet bijgeleverd.

Antwort von Zaika Burger

Beste Henry, Onlangs heeft u een bestelling geplaatst bij Zaika, maar deze bleek niet naar wens te zijn. Dit vinden wij erg vervelend voor u, daarom bieden wij via deze weg onze excuses aan. Wij zien onze klanten natuurlijk het liefst tevreden en daarom krijgt u van ons een kortingscode voor uw volgende bestelling. Wij zien u graag terug bij Zaika!

Terpstra
23 August 2021
Erik
23 August 2021
JN
23 August 2021

De smaak, de versheid, knapperige spek etc is allemaal prima. Het enige punt van verbetering is het broodje. Het scheurt bij de eerste hap al uitelkaar waardoor de inhoud van het broodje vaak ernaast ligt. De saus gaat er tussen uit. Graag een broodje wat sterker is. Verder ben ik tevreden.

Antwort von Zaika Burger

Bedankt. Binnenkort vervangen we brood.

Carina
23 August 2021

We bestellen wel vaker bij zaika, maar dit keer waren de burgers echt heerlijk! Ze waren heerlijk warm, vlees was goed op smaak, de krulfriet was eindelijk goed krokant. Echt top!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

S
21 August 2021
Erik-Jan
18 August 2021
Richard
17 August 2021

Bezorging was exact op tijd en het eten was goed.

René Storm
15 August 2021

Mooi op tijd geleverd, zag er direct prima uit en rook heerlijk. Smaakte fantastisch. Grote porties, wij eten er twee dagen van. Aanrader!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Richard
15 August 2021

Lekkere burger en goede service.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jimbels
15 August 2021

Normaal is Zaika goed, maar deze bestelling was laat, al aan het afkoelen, er ontbrak een item, en de bezorger had bijna m'n cola zelf meegenomen.

Durkje
15 August 2021

Op zich prima, maar kwalitatief wat ons betreft niet super. Ik had de Indian rice, was een bak rijst, kipstukjes en 2 stukjes tomaat/ui/komkommer. Niet echt een maaltijd. De patat bij het burgermenu was heel erg zout. De helft van de bestelling was in eerste instantie niet geleverd, na een telefoontje wel keurig thuis bezorgd na 30 minuten met een aantal extra chicken wings. En de chilisaus is erg lekker!

Jeff van Raamsdonk
15 August 2021

Opnieuw besteld met kortingscode nav klacht. De burger was goed als altijd, maar wederom was de patat niet goed. De krulfriet was slap en zompig, dit hoort krokant te zijn zoals we van jullie gewend zijn. De korean chickens waren ook zompig. We bestellen vaak bij Zaika, maar dit valt erg tegen.

Alsa
14 August 2021

Elke keer weer is het eten perfect! Vriendelijke bezorger en super goed eten!

M
14 August 2021

Beste burgers van Leeuwarden. Goede patat, netjes bezorgd.

Jeff
14 August 2021

Patat en kip waren erg droog, niet gewend van Zaika

Antwort von Zaika Burger

Beste Jeff, Onlangs heeft u een bestelling geplaatst bij Zaika, maar deze bleek niet naar wens te zijn. Dit vinden wij erg vervelend voor u, daarom bieden wij via deze weg onze excuses aan. Wij zien onze klanten natuurlijk het liefst tevreden en daarom krijgt u van ons een kortingscode voor uw volgende bestelling. Wij zien u graag terug bij Zaika!

Peter de Been
13 August 2021
Lennaert
12 August 2021
Anne Jan
11 August 2021

Top crispy chicken burgers, erg lekkere onion rings. Goed zoals altijd.

Sander
11 August 2021

Was kaulo lekker vriend Hmm zei ik met eenach op mn gezicht, ik zag mn jeugd voorbijschieten h m m

Jeroen
10 August 2021
M.J. Beerstra
8 August 2021

Heerlijke hamburgers pulled chicken! Zeker een aanrader voor als je even gemakkelijk wilt! 👍

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Tabe
8 August 2021

Top eten top bediening en altijd op tijd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Pieter
31 Juli 2021
Richard B.
31 Juli 2021

Het smaakte wederom super lekker.Als je van burgers houdt is dit vlg mij het beste adres in Leeuwarden.Bezorging duurde 1:10 .En jammer genoeg ,net als de vorige keer, was de patat niet meer goed op temp. Dit zou nog een verbeterpunt kunnen zijn. Maar dikke 5 sterren voor de burgers.

Sytskew
31 Juli 2021

Zoals altijd prima kwaliteit burger en knapperige friet. Snelle bezorging!

Jorna
23 Juli 2021
Tabe
20 Juli 2021

Altijd prima service eten over heerlijk. Keurig op tijd Niks op aan te merken . Top zaak

Louise Bieshaar
19 Juli 2021
Redmer
16 Juli 2021
LS
16 Juli 2021

Zoals gewoonlijk weer niets op aan te merken. Enige minpuntje is dat het vrij prijzig is

Berber
14 Juli 2021

De burger was weer heerlijk! Helaas waren de patatjes slap, dat is normaal niet zo dus dit was wel echt balen :(

Jacob boersma
10 Juli 2021

Erg lekker

Spoelstra
8 Juli 2021
José
8 Juli 2021

Bewust bezorgtijd 19.50 uur aangegeven I.v.m. werk, maar helaas al om 19.20 uur al afgeleverd, waardoor partner een” koude” burger. Kwaliteit wel top en erg lekker! Maar advies: hou rekening met de aangegeven gevraagde aflever tijd.

Christian
5 Juli 2021

Helaas niet de krulfriet gekregen die ik wel had besteld, daarom de 4 ipv 5. Voor de rest wel altijd weer goede kwaliteit die ik gewend ben van zaikađŸ‘ŒđŸ»

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anoniem
2 Juli 2021
Kay
28 Juni 2021

Snel bezorgt en het eten was erg lekker! Dank je wel

Mona
28 Juni 2021

Burger from Zaika was amazing. Food was delivered warm and just in time. I also didn’t know how to order online, one of the workers guided me via the phone and was very helpful.

Ayla
28 Juni 2021

Patat was echt slap Burger daarin tegen erg smaakvol

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Siemonsma
27 Juni 2021
Offerbeek
27 Juni 2021

👌

John
25 Juni 2021
mmkloosterman
19 Juni 2021
Hedwig
18 Juni 2021

Lekker zoals altijd, maar ze waren de frietjes vergeten! En geen compensatie hiervoor, dat was wel jammer.

Antwort von Zaika Burger

Beste Hedwig, Onlangs heeft u een bestelling geplaatst bij Zaika, maar deze bleek niet naar wens te zijn. Dit vinden wij erg vervelend voor u, daarom bieden wij via deze weg onze excuses aan. Wij zien onze klanten natuurlijk het liefst tevreden en daarom krijgt u van ons een kortingscode voor uw volgende bestelling via whatsapp. Wij zien u graag terug bij Zaika!

bom
18 Juni 2021

Zo lekker.

Twickler
18 Juni 2021
Familie Snip Van der Bij
18 Juni 2021

Wat een heerlijke burger en frietjes ontvingen wij gisteravond na onze online bestelling. De verse ingrediënten van de Vegan burger smaakten verrukkelijk en de dubbele portie frietjes ( krul en gewone ) waren zo groot dat er met gemak door 4 man van gegeten kon worden. Dank jullie wel !

Nynke
17 Juni 2021

Onwijs lekker gegeten! Bestelling was er super snel, het eten was warm en vers. Helaas miste we 1 burger, dit was ons nog niet eerder gebeurd bij eerdere bestellingen. Waarschijnlijk waren ze hem per ongeluk vergeten door de drukte. Even bellen (zeer netjes te woord gestaan) en binnen 10 minuten hadden we de burger in huis met iets extra’s als excuus. Zeer tevreden en we blijven bestellen â˜ș

Robinsonstraat
17 Juni 2021

Heerlijke burger en vriendelijke bezorger.

anoniem
16 Juni 2021

Het eten is zoals gewoonlijk heerlijk! nette bezorgers die respectvol met de huidige maatregelen omgaan. netjes voor de deur geplaatst en gewacht tot ik de bestelling oppakte! Zoals het hoort!!

Cees
15 Juni 2021

Burger was prima

Erik
15 Juni 2021

Uitstekende kwaliteit!

D.Mink
12 Juni 2021

Lekkere patat en nog goed warm, maar de chicken hotwings zijn echt het beste, al zijn het eerder kippenpoten dan hotwings ....zalig zijn ze.

Annelies
11 Juni 2021
Alsa
10 Juni 2021

Super lekker als altijd. Op tijd, warm en netjes bezorgd. 10/10!

AlbertO
8 Juni 2021
Karun
8 Juni 2021

Abi vaste klant hier, geweldig zoals elke keer

Sil